آهان من بچـــه ام؟؟

من و تنهـــــــــــــــایی
یکی نوشتـ یکی خونـد یکی بازم نوشتـ بازم خوند، اخــرشـ اونی که نوشتـ مرد اونی که میخونـد موند...

 

آهان من بچـــه ام؟؟

لاسیدن و لاشی بودن یعنی بـــزرگی؟

باشه حاجی اصلا” ما جنین،

پس راهــــمون از هــم سواس!

من میرم آبمیوه امو میخوره توام برو گـــوهتو بخور.



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت12:39---23 اسفند 1394
دلم در حلقه غمها نشسته



زبانم بسته و سازم شکسته


وجودم پر ز شعر عاشقانست



تورا می خواهم و این ها بهانست . . .



NEGAR
ساعت20:22---16 بهمن 1394


پیر منم/جوان منم/تیر منم/کمان منم/

من نه منم نه من منم/منمو ننم ننمو منم/

من چه منم چمن منم/چه من منم چمن ننم/

چمن منم منم ننم………….

این ذکر را روزی ۱۰ بار زمزمه کرده تا زبانتان قوی گردد..


mohammadreza
ساعت16:49---9 بهمن 1394
چه بد دردیستـــ …

آنکه می خواهی اشـــ …

در کنارت باشد …

اما تو نتوانیـــ …

او را داشته باشیـــ …


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:54---9 بهمن 1394
♚اخــــٌٍــٌٍــٌٍــٌٍــٌٍــٌٍ

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:52---9 بهمن 1394
↩ مـــــــنُـــــــــو یـــــــﮧ مُشــــــــــــــــــــت شــــــــــــعرِہ خَطـــــ خَطــــــــــے !



↩ بیــــــــــزارم اَز ایــــــــــن ✘دُنیــــــــآے✘ لَعنتــــــــــے !


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:51---9 بهمن 1394
خـدایـــا

مـےتونَـم چـَند لَـح ـظــہ بـاهـاتـ خَلـوَتـ کـُنـــَم؟

قـولـ مـ ــیدَـَم

بیـشـتَر اَز چَ ـند لَـحظـہ وَقـتـ تو نَـگـیـرَم

گـــوشِـتـ ُ بــیار جـ ِلـــو…

بیــا

نَـزدیــکـ ـتَـر…

مـَـن خَ ـستـ ِه اَم

مــےشنَوـے؟….●•٠·


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:51---9 بهمن 1394
میخواااام "تنهاااایی" رو کاااامل توصیف کنم:↙

تنهاااایی یعنی هیچ وقت کسی نباشه ♡اشکاتو♡پاک کنه

تنهایی یعنی تو جاده ♡بدون♡ مقصد

تنهایی یعنی ♡ندیدن♡روزهای خوووب

تنهایی یعنی ♡نداشتن♡سنگ صبووور

تنهایی یعنی ♡جشن توولد♡ با قرص خواااب

تنهایی یعنی خونه♡بی مهمون♡

تنهایی یعنی ♡خسته اما بدون《 تکیه گااااااه》♡

تنهایی یعنی ♡♡اشک بی صـــــــــدا♡♡

تنهایی یعنی موقع ♡درد فریاد زدن♡

تنهایی یعنی♡ دستاتو♡ با لیوان چایی گرم کنی


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:49---9 بهمن 1394
هَـ ـمیڹ روزأ آرۅمـ✍میشَمـْ

↯ایـ ـنقَڋ آرۅمـْ↻

✍که ڋیـ ـگه ⇦هیچـ ـکسـ

حتـ↯ـی صِڋأی نَفَسأمۅ⇦نَۺنَۅہ⇨


a girl
ساعت15:54---5 بهمن 1394
آپمممممممممممممم
پاسخ:اومدم


دختر خیال پرداز
ساعت18:50---28 دی 1394
آپــــــــــــــــــــــ❤ــــ
پاسخ:miyam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 دی 1394 | 15:52 | تڪ دפֿـتر جهنܢܢ (هکر) |